Časté dotazy (FAQ)

 ČASTÉ DOTAZY (FAQ)

FACEBOOK SKUPINA:

Jak se přihlásit do Facebook skupinky?

  • Úplně jednoduše – klikněte ZDE a následně v pravém horním rohu klikněte na tlačítko „Přidat se ke skupině.“ Po přidání se ke skupině Vaši žádost schválím a hned vidíte celý obsah.

 

OBJEDNÁVKY:

Jak si mohu objednat zboží?

  • Zboží lze objednat jen ve chvílích, kdy je spuštěna hromadná objednávka – což uvidíte hned na úvodní stránce skupinky.
  • Jakmile je hromadná objednávka spuštěna, stačí jen pod ten příspěvek napsat do komentáře Váši objednávku.

 

Kdy objednávku obdržím?

  • Jedná se o hromadné objednávky zboží ze zahraničí, proto je dodání delší. Od objednání dorazí objednávka do 14 dnů ke mně a následně zboží odesílám k Vám. Takže maximálně do 3 týdnů máte zboží u sebe.

 

PLATBA:

Jak probíhá platba?

  • Po ukončení hromadné objednávky, kontaktuji každého přes Messenger ohledně zaslání údajů k Zásilkovně. Po zjištění všech dodacích informací Vám zašlu na Messenger fakturu. Platba probíhá pouze bankovním převodem, tato platba je zdarma. Případné osobní převzetí, po platbě předem, v Dobříši nebo v Rybníkách je zdarma.

 

DOPRAVA:

Jak objednávky zasíláte?

  • Všechny objednávky zasílám přes Zásilkovnu. Cena této dopravy je 85,- Kč. Doba doručení se pak pohybuje v rozmezí 1–2 pracovní dnů.  Konkrétní možnosti dopravy se dozvíte na stránce Doprava a platba.


REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zboží v objednávce mi přišlo poškozené, poničené?

  • Důležité je neodstřihávat cedulky ani visačky!!! Pokud Vám přišlo poničené zboží, kontaktujte mě na Messengeru.
  • Já Vám zašlu údaje k Zásilkovně a Vy mi poničené zboží zašlete zpět – dopravu hradím já. Za poničené zboží Vám vrátím peníze v plné výši.

  

 

Nenašli jste zde odpověď na svoji otázku? Tak mě kontaktujte ;).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení